Saturday, August 21

ketika kenangan lama menggamit kembali~

sejak kebelakangan ni,ntah knapa,aku tringat betol kat kwn2 lama..belek punya belek album,jumpa la balek gmbr2 lama masa aku sekolah dulu..muka suci ja masing2..cun tak kitorang?hahahaha..

dari kiri tuh, azila aziz nama dia..budak paling sempoi dalam kelas kitorang..suka sangat tido..tapi jgn buat maen..scorer tuh..jeles tgk dia nih..tido tahap beruang kutub,tapi cerdiknya mengalahkan Einstein (wooaa..propaganda la sket..)..tak yah teruk2 nak stay up & study,kompem dia akan dapat markah tertinggi punya..skrg ni dia jadik cikgu fizik kat satu sekolah di Ipoh..tak dgr la plak dia ni dgn sapa2 lg..so,klu ada yg berminat,call me ok..sgt tak kesah utk menjadi org tgh..hehe..

sebelah azila aziz tu,aku la..nerd kan??tapi aku rs,akula nerd paling cun kot..kahkahkah..gurau ja..aku ni biasa2 ja studynya..maen ja byk..maklumlah..masa ni tgh jd stalker terunggul..tapi klu korang nak tau,aku ada nama gelaran yg sampai ke universiti orang panggil aku.. MAMARAZZI.. hebat x?hehehe..kiranya aku ni lebih pantas dari berita lah..

sebelah aku tu fauziah ismail..budak pandai gak nih..scorer in math..ada kalkulator kot dalam otak dia nih...zaman sekolah dulu,mmg ramai budak laki takot dgn dia nih..tgk muka,garang semacam..susah nak senyum..itu sbb dia xmasuk geng..klu jumpa geng,diala paling hantu..sekarang dah jadik pegawai farmasi kt hospital langkawi..xlama lg,kawen la tuh..amin..

sebelah fauziah tu,norazira halim..cute kan??cam jepun2 sket muka dia..diam ja bdknya..ayu dan sopan..suka senyum..nampak ja diam tp bila jumpa geng..hancur~dia ni aku tak pasti keja apa..tapi dekat hospital gak klu tak silap..dah bertunang tapi kawen bila,aku tak pasti..mungkin tak lama lg..



yang duduk sebelah kiri tu,nurul ain namanya..sama becok cam aku gak nih...kitorangla tukang kepoh dalam kelas..tp dia ni extra sketla..sbb dia pandai masak..hehehe..kering ja orangnya..sekarang ni dia keja dengan WWF..scary tol tgk dia maen2 ngn binatang liar nih..tabik spring toing toing kat dia..dia ni pon da bertunang..tahun depan kot dia nak kawen..yang duduk putih gebu tu,nama dia spesel sket..cam nama roti..

isma banlinda..haa..dia ni da kawen..dengan schoolmate kitorg gak..dulu dia slalu sakat laki tuh..alih2 jadik laki dia betoi2..da jodoh kan..dia ni aku xpasti keja apa..lost contact seketika..apa2 pon,wish her all d best dlm melayari bahtera rumah tangga nih..

apa-apa pon,aku doakan semua kawan2 aku,baru dan lama,kat mana pon korang berada,kerja apa pon korang da buat,bini sapa korang da jadik,satu yang pasti,klu korang terasa nak pinjam bahu aku,telinga aku,mulut aku,tangan aku,just give me a call ok~aku sentiasa available untuk kawan2 aku..sayang korang~

"Don't be with someone for ANY reason. Be with them for EVERY reason. "

2 comments:

nuril said...

ada ke patut ampa ckp nama linda cam roti...hahaha..tp mmg punnn :p

Lysa Lee said...

hahahahahah..BAN linda..roti la tuh..hahahaha...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

::smile:::