Friday, August 20

budak laki dan seluar dalamnya~

entry nih mungkin kedengaran sedikit lucah bunyinya..tee...tapi relek2..seswai untuk bacaan 15 tahun dan ke atas..dok sorang2 kat rumah ni buat aku tringat kisah2 lama masa zaman belajar dulu..kejadian ni berlaku klu xsilap aku masa aku form 1..zaman nerd terunggul aku waktu nih...sampaikan bdk2 laki kelas aku buat bet klu sapa bleh buat aku gelak, dorgla lelaki sejati..mendala korg nih..xmencabar langsung..untuk pengetahuan korg2 semua,aku mmg sgt serius masa zaman nerd terunggul nih..tp depan budak laki ja la..jejak kaki kat asrama,munculla tanduk 2 aku tuh..abes semua kwn pompuan aku sakat..klu xdengar org jerit kat asrama tuh,mmg xsahla..hati aku rs xaman..especially,kwn comey aku,kimah..ada ja benda aku usik dia..gantung stokin busuk dia kat ampaian la..kekadang bantal busuk dia pon aku curik..ni nakal2 simple ja la..mana leh habaq yg extreme,nanti ayah aku yg cekap IT baca entry nih,mati aku..


eh,termelalut plak..nway,sambung crita..masa aku form 1,kejadian ni berlaku kat dalam makmal sains.satu hari tu,aku nak tukar tabung uji yg cikgu letak kt depan..masa tu tgh buat eksperiment sains la katakan..semua senyap..masing2 fokus kat bahan uji kaji masing2..tengah aku jalan nak ke depan nih,tetiba datangla sorg mamat nongoi nih..ayen nama dia..(xsilap aku la)..si ayen ni,suka sgt sakat org..so,maybe bebdk laki da bet ngan dia ni,utk sakat aku..aku kan nerd terunggul klu depan bdk laki..tp aku xingat dia usik aku apa,yang pasti tetiba angin nerd aku datang bila dia usik tuh..yala,masa kita tgh berhati-hati pegang tabung uji tula,dia nak mai sakat..lupa nak habaq..si ayen ni ada taik lalat yg sgt besar kat tgh2 batang idong dia..terpacak gebu taik lalatnya disitu..aku yang tengah marah ni,tetiba jerit la satu madah yang terhasil dari orang yg tak sempat nak pikir masa tgh marah,iaitu...

"ayen taik lalat besar!!!!tak pakai seluar dalam!!!"

gullpp..terlepas sudah..tetiba rs takotla plak klu ayen tu cepuk aku..tapi yang buat aku terkejut,in fact aku rs satu makmal ngan cikgu2nya terkejut bila ayen ckp:

"eh,mana kau tahu aku tak pakai seluar dalam??"

..sambil matanya sebok tgk depan dan belakang seluarnya,takot xtutup zip kot~aku yang memang sgt nerd terunggul depan laki nih,sangatla ternganga..xtaula kagum sbb dia xpakai seluar dlm or sbb aku terkejut sgt yang aku tembak tu betoi atau aku sgt malu waktu tu sbb semua org tgk ke arah kitorg...tetiba ada sorang budak laki ni menyampok:

"oh,selama ni betoila gosip ayen tak pakai seluar dalam.."

perbincangan apakah ini??pendek crita,satu kelas gelakkan kitorg..sampai cikgu pon xjadik nak ngajar sbb saket sgt perot dia gelak..

moral of d story is::janganla korang sesuka hati nak tembak benda2 yg korg xpasti..sbb ianya akan memalukan diri korg sendirik gak nanti..so,berfikirlah dulu sebelum bercakap..selamat malam~

"Having a sharp memory is great, but sometimes the ability to forget is a lot better."

2 comments:

nuril said...

haha..akah ini kisah benar?? gila la
apesal aku tatau pun ek..ktne la si nzarin itu skg.. :p

Lysa Lee said...

hahahaha..org laen mungkin lupa..tp km ingt lagi kes nih..nazrin taik lalat besar tu kan??klu dia baca blog ni,mati i~

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

::smile:::