Thursday, October 21

SCORE A

sorry na..since aku dah join bisnes hebat SCORE A ni, bagi chance kat aku promote benda ni kejap..kalau korang berminat,leh hubungi nombor yang tertera kat bawah brochure tu..dia tu bisnes partner aku,merangkap bapak kesayangan aku..call psl bisnes ja ok..jgn kol nak mintak izin nak kawen ngan aku plak..hahahaha...aku ingat cakap sorang kawan aku ni..


"kalau ko nak berjaya yakni jadik kaya,ko kena berani amek risiko..kalau ko nak play safe dalam hidup ko,yakni nak keja makan gaji sampai umor ko pencen, jangan sekali2 salahkan takdir or kerajaan kalau gaji ko tak cukup..peluang nak berjaya ada depan mata,ko sendiri ja boleh buat keputusan.bukan orang laen.."

kedengaran sedikit menyentap kalbu & perasaan,tapi itulah realitinya..apa lagi,jom ikot aku join bisnes ni..tak susah pon..serius tak tipu..:)




1 comments:

azila said...

chaiyok lysa lee...semoga sukses...
jangan putus asa...
"sapa yang cakap kt u mcm tu? memang menyentap kalbu betul, terasa diri ini seketika"
hahaha......

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

::smile:::